уторак, 2. мај 2017.

365 dana kreacije - XXIX dan

Ponedeljak, 01.05.2017.

Beltaine

Kako čaroban dan, kako magičan dan. Sunce se vratilo, leto počinje, neka je sreća u vazduhu. Sve je magično, svaki zalogaj hrane ima poseban ukus, kao da sama voda koju pijemo isceljuje. Kada bi smo svi uživali i ovom moćnom prazniku.
Skupili smo se, Norma, Klement i ja i upustili u posebna istraživanja rezonance sopstvenih tela. Plesali smo celovitost, istraživali univerzalnost sopstva i kako možemo plesati sa tim. Bogovi su uslišili molitve od prethodnog dana. Kako blagosloven dan. Ja mnogo volim Beltaine. Kažu da sama reč znači božije vatre. Vatre koje su u nama, vatre sreće, ljubavi i strasti. Na žalost već godinama nemam prave i istinske kompanjine koji mogu samnom proslaviti ovaj sveti dan kako mu dolikuje uz sve drevne počasti i paganske rituale. Ali ipak nekako ispem nešto da uradim.
Posle klassa, Norma i ja smo se uputili u podnožje kalemegdana. Naišli smo na jedno volšebno drvo. Izgledalo je kao čovek, i bilo je poluoštećeno, ipak grane su i dalje rađale. Kako je priroda magična, ništa je ne može zaustaviti, sve je živo, život je večan, bez kraja, samo se neprekidno transformiše iz jednog oblika u drugi. Vezali smo želje za grane drveta. Poželeo sam ljubav i vezao crvenu strunu a nisam ni primetio kako vezujem dve grane zajedno, to je bio dobar znak, možda će bogovi da mi usliše i ovu molitvu. Nastavili smo dalje do ušća dve reke, jer kažu reke niko ne rastavi, a raskršće vodi na sve strane. Popeli smo se na jedno uzvišenje gde su imigranti ležali, no ipak smo odlučili tu da budemo. Podigao sam ešarpu da param vetar i plesao sam, Norma je svirala karatale. Bilo je tako moćno, grlio sam vetar, nebo i reke. Moć je podignuta. Sreća svetu.
Vratili smo se do Džezve i popili jedno pivo u čast ovog praznika. Ostatak dana je otvorilo mnoga pitanja i vizije. There is always more then one truth! Najveće zlo se uvek čini od iluzivnog straha od zla. Na posletku mi smo sami sebi zlo. Naša refleksija u ogledalu je osoba koje se najviše trebamo plašiti. Bez straha čovek je slobodan.
Bogovi se uvek igraju sa nama. Život je igra, predstava, zabava... Zato trebamo naučiti tekst, naučiti korake i pravila i pružiti maksimum svog talenta i sijati na pozornici i biti zvezda. Život je zabava na koju smo svi pozvani i u kojoj svi trebamo uživati.


Hvala Normi na podršci i dokumentaciji. 





Нема коментара:

Постави коментар