понедељак, 1. мај 2017.

365 dana kreacije - XXVIII dan

Nedelja, 30.04.2017.

Walpurgisnacht

Dan uoči 1. maja. Dan za koji su dravni Kelti verovali da počinje leto, da počinje topli i svetli deo godine. Dan kada je moć najjača, kada su sve biljke lekovite. Noć uoči tog svetog praznika germanski narodi su slavili kao valpurdijska noć ili noć veštica. Verovalo se da se ove noći veštice skupljaju u svoje vrzino kolo, da igraju, piju i jedu, orgijaju raskalašno i bahato, da paraju vazduh svojim letovima, da slave povratak moći. I zaista se oseća moć u vazduhu. Pronašao sam nešto što sam mislio da sam izgubio, pronašao sam želju, odnosno želje. Čovek koji nema želje došao je do kraja puta, i tako sam mislio, ali eto želje su se vratile opet. Neverovatne mogućnosti su se pojavile od samog jutra. Mogućnosti za rad, sve dok ja ne guram i ne sili, sve dok u jeku najveće želje ne pustim. To je magijski ritual – kada nešto snažno želimo, i maštamo o tome, i guramo da nam se ispuni, a ono se neda nikako, i onda u nekom trenutku samo izdahnemo i odustanemo i tada u tom trenutku se ispuni. Zapravo svo vreme smo skupljali eneriju, moć fokusirajući na ono što želimo, i u trenutku našeg puštanja smo poslali energiju kako bi nam to došlo, to je pravi magijski ritual. Kažu da je ovaj period najmoćniji povrh naše unutrašnje moći, sve što poželimo sada se manifestuje. I ovog dana performans je bio jednak ritualu. Prva faza jeste bila pročišćenje – istuširao sam se spirajući sve negativno, sve stresove i pritiske vodom, zatim okadio zmajevom krvlju i zapalio sveću da dimom i vatrom pročistim energiju i vazduh za velika dela. Spremio sam slatku rižu sa voćem i začinima da proslavim ovaj sveti dan.
Nastavio sam sa poslom, bez obzira na sam ritual. Kontaktirao sam neke ljude sa Balkana koji organizuju radionice i dešavanja na butoh sceni, i dobio neverovatnu blokadu. Kažu, možeš doći na radionicu. Jedna butoh radionica nije ni malo jeftina, a prošao sam ih toliko. Umoran sam od toga, najgora stvar što me izgleda ovde nikada neće prihvatiti niti mi dopustiti da radim. Koliko god da se trudim, da radim svaki dan kao što sam počeo, ja ću uvek biti iz Srbije, i nikada neću imati mogućnost, nikada. To je karma roditi se ovde i biti obeležen za život. Sada u doba liberalnosti, ta liberalnost je toliko lažna i površna ljudi i dalje skrivaju tu nacionalnu mržnju koja je ukorenjena u DNK iz nekog razloga. Nacije su se uvek međusobno mrzele, zavidele jedna drugoj, pogušavale da nametnu superiornost. Imam utisam da nema nacije na planeti koja podržava Srbe. Obeleženi smo, mogu da lažen i negiram, uvek ću biti odavde, i uvek će mi to biti problem. Nema izlaza. Najgore od svega, srbe najviše mrze drugi srbi. Mogu da nastupam i radim 24 sata, da imam bezbroj radova, oni mi nikada neće dati šansu. Možda se ipak neko prevari.
Uvek se nekako ta nada promakne na kraju. Kažu kada su se svi horori izmigoljili iz Pandorine kutije i zlo sve proširilo svetom na dnu kutije je ostala nada jedina koja nije ni pokušala da izađe. Kažu da samo ona može vratiti svo zlo nazad u kutiju.
Odao sam počast bogovima i precima i uputijo molitve na dimu sandalovine i poslao u nebesa, pa nek festival leta počne.


Hvala moćnim bogovima na blagoslovima. 


Нема коментара:

Постави коментар