уторак, 4. април 2017.

365 dana kreacije - II dan

Ponedeljak, 03. Mart 2017.

Devotion

Drugi dan je prošao. Jutro je počelo sa neverovatnim talasom negativne energije. Nije to bio weltschmertz, to je bio weltzorn, svetski bes. Slušao sam diskusiju jednog gurua. Shvatio sam neke zanimljive stvari, video neke drage ljude, ali svo vreme sam nosio nekakvu teskobu u srcu. Odbijam da prihvatim bol. Znam da čitav bes ide iz nezadovoljstva, ali tu smo gde smo, ovo je materijalni svet, i život nije fer, i nikad nije bio, i nikad neće biti.
Našao sam se sa Ivanom na trgu. Popili smo kafu i uputili smo se ka paviljonu Cvijete Zuzorić. Odlučio sam da tu izvedem drugi performans. Deca su se igrala kod ulaza. Tako vesela i bezbrižna. Izašao je jedan od umetnika, člana ULUSa i besno je terao decu. Uplašena deca su se izvinjavala, ali bes se nije smanjivao. Podsetio me je na nemilosrdnog geštapovca. Nije samo decu uplašio, uplašio je i nas. Dan je bio sunčan, prijatan vetar je duvao. Pronašli smo jedan deo na zgradi između dva stuba koji je bio išaran grafitima. Na zidu je pisalo: I don’t wanna be your friend, I wanna kiss your Neck. You are the one. I hate that I love u. Sorry.
To je bilo to mesto. Mesto gde je neko posvetio svoju ljubav i strast. Mesto mog posvećenja. Umro sam i rodio sam se ponovo. Vreme je da započnem svoju iniciaciju. Pustio sam pokret iz srca, i energija ljubavi ovog mesta me je nosila. Umetnost je sloboda, a sloboda je ljubav. Ljubav je svugde. Teskoba je nestala u meni, ponovo mogu disati.
Odlučili smo da prošetamo kalemegdanom. Razgovarali smo i divili smo se predivnom purpurno crvenom nebu koje je oslikavalo zalazeće sunce. Samo dišemo i idemo dalje.

Hvala Ivani Ranisavljević na podršci i dokumentaciji. 






Нема коментара:

Постави коментар