субота, 15. април 2017.

365 dana kreacije - XIII dan

Petak 14.04.2017.
The Rite of Venus

Ja se opet izvinjavam zbog pravopisnih nepravilnosti u mom pisanju na ovom blogu. Znam da to nekim ljudima jako smeta i bode oči. Nema načina da opravdam to ali sta da radim. Danas je trinaesti dan rada i do sada sam više kritika nego podrška dobio. Još jednom se izvinjavam na nepravilnostima, ali pored mnogo obaveza uhvatim ovih par minuta da napišem i nemam vremena da lektorišem. Nekad mi stvarno znači mala podrška, poslata ljubav i lepa reč, nije mi prijatno da konstantno slušam kako ništa ne valja što radim.Razumem da mnogi nisu imali loše namere kada su iznosili kritiku, ali meni ipak više znači podrška. Svakako neću odustati od ovog podviga uprkos svemu. Hvala.
Pričamo o opraštanju, kako? Teško, ali moguće. Dobro je oprostiti, oproštaj osobađa našu dušu. Neko i ne misli da je pogrešio, i da mu oproštaj treba. Oproštaj treba nama. Da bi smo oprostili trebamo želeti sve najbolje osobi kojoj opraštamo. Da se molimo za njega, da želimo dobro, sreću i uspeh i njemu i njemu bližnjima. Samo tako možemo osloboditi našu dušu. Sada vas molim za oproštaj zbog nesavršenosti mojih radova – poželite mi sreću i uspeh i podržite ovo moje putovanje. Pokažite mi da pratite, da čitate. To će mi puno značiti. Svi ovi tekstovi će na kraju biti ispravljeni i objavljeni. Imajte malo strpljenja samnom.
Ipak je ovo poslednji dan intenzivnog retrogradnog merkura, komunikacija je u velikom haosu.
Mnogo inspekcija ima i ne smeta smo moje pisanje, izgleda da smeta moje citavo postojanja. Ne interesuju me ogovaranja, ali priča da iza mog rada stoji skrivena namera i sinistralni planovi je zaista zastarela. Urbana legenda o meni kao satanisti, hmm, zasto neko misli da me to vređa, ne mogu to da shvatim ozbiljno. Jos jednom – rečenisa „ne možeš ti“ je notorna glupost, naravno da mogu, pa makar me ponovo tukli, cenzurisali ili šta već. Ko ne želi da gleda nek okrene glavi.
Posetio sam Fijuk sajam sa Majom, malo smo se promuvali po gradu pa otišli na kirtan. Uživao sam u kirtanu. Kao da me je postepeno uvodio u trans. Obred venere išao je iz srca spontano inspirisan Zaar ritualom. Manjka mi opet dokumentacije, ali i to sam unapred najavio. Ovaj dan me je podstakao da razmišljam o ljubavi. I milijardu pitanja se otvaraju. Ni na jedno nemam odgovor, ali barem imam novu inspiraiciju.


Hvala svima na pažnji i Mayi Reef na fotografiji. 


Нема коментара:

Постави коментар