среда, 5. април 2017.

365 dana kreacije - IV dan

Sreda, 05. Mart 2017.

Meeting Priestess

Woow kakav dan. Hladno je. Kiša pada čitav dan. Probudio sam se veoma rano i dalje pod utiskom prethodne večeri. Spremio sam se i krenuo na sastanak. Malo sam kasnio jer politički haos još traje, a to utiče iz nekog razloga na prevoz i ljudska kretanja po gradu. Našao sam se sa novinarima jednog popularnog medija radi neke saradnje. Razgovor je bio veoma prijatan. Naišao sam na nesvakidašnju podršku i razumevanje. I dalje ima onih kojima je stalo do ove naše izmučene kulturne scene. Ali kako je počeo dan, tako se i završio. U čitavom mraku uvideo sam tračak nade za nas otpadnike, marginalizovane umetnike i misfote. Bogovi nas čuvaju.
Planirano je bilo da vežbam sa Jeremijom i Marijom, ali smo zbog zamršene situacije odložili za sutra. Bilo je vreme da izvedem moj performans. Izveli smo u prostoru Džezva bara. Krenuo sam iz levo ugla. U glavi sam pozvao sveštenicu. Da naglasim – sveštenica meseca se rodila u koreografisanoj predstavi „Alhemijske Priče“ koju sam kreirao u Novembru 2016. u Berlinu. Godina koja sledi predstavlja jedinstveno putovanje te sveštenice. Glavni Butoh princip je istraživanje arhetipova i persona koje upoznamo na putovanju po unutrašnjoj tami. U samom procesu meni se rodila sveštenica koja sedi na pragu svetova i obožava mesec. Ona nije žena, ona je sveštenica, otelotvorenje boginje majke, kreatriks, ali opet duboka i neistražena misterija. Ovo je njeno putovanje. Pre mesec dana sam imao prilike da učestvujem u jednom interesantnom projektu. Bila je to predstava Medeja 3. Odmah sam prepoznao svoju sveštenicu u Medeji. Tada me je ona suočila sa sopstvenim emocijama i pitanjem smrti. Pojavila su se nove emocije, drame, sukobi, patnje, tuga. I danas konačno bura je prestale, sve su karte bačene.
Kada sam završio sa svojom izvedbom, otišao sam na jedno od izvođenje Medeje 3. Dok sam putovao tranvajem pogled mi je pao na neki natpis na stanici na kojem je pisalo: UMIREMO. Još jedan znak haosa apokalipse u kojoj se nalazimo, a za koju još niko ne zna kako će se završiti. Protesti se ponavljaju. Našao sam se sa Majom i otiši smo na predstavu da podržimo drage umetnike. Desile su se neočekivani momenti kojima se ni u ludilu nismo nadali. Neki od nas su se suočili sa emocijama, i neki su ih i rešili i konačno stavili tačku. Ljubav je beskrajna misterija, kao sveštenica, teško je razumeti, ali ipak je večna, iako nam daje iluziju da možda nekad umire. Zahvalan sam na ovom iskustvu.


Hvala Jeremy Lecerfu i Mariji Murić na podršci i dokumentaciji. 



Нема коментара:

Постави коментар