петак, 14. април 2017.

365 dana kreacije - XII dan

Četvrtak, 13.04.2017.
Ultimate freedom

Svi smo mi deo jednog sistema univerzuma. Međusobno ovisimo jedni od drugih. Zajedno dišemo, zajedno smo srećni, zajedno tugujemo i zajedno umiremo. Sve što se jednom činiocu dešava direktno ili indirektno utiče na čitav sistem. Ali postoji iluzija odvojenosti. Svaki činilac je refleksija čitavog sistema. Npr. čovekov organizam je jedan sistem. Ćelije su činioci tog organizma. Kada ćelije odluče da spavaju na određeno vreme one postaju neakivne i zovemo ih ciste. Kada pak jedna grupa ćelija odluči da se odvoji od sistema i počne da funkcioniše zasebno, misleći da je posebna i individualna, ali i dalje koristi sistem ne dajući mu ništa dobro za uzvrat, ta grupa ćelija postaje tumor, i tome nema promene. Kao što rekoh svaki sistem je refleksija većeg. Tako i ljudsko društvo fnkcioniše na isti način. Ma koliko mi mislili sebično da naš život i ponašanje na utiče ninakoga, niti da tuđi životi i ponašanja ne utiču na nas, to je samo iluzija. Ja sam ti i ti si ja. Odgovorni smo jedni za druge. Ako jedan činilac pati, pati čitav univerzum. Nije moguće zatvoriti samo oči. Ciste su najpodložnije korupciji i pridruživanju tumorima. Možda grešim što se tiče nauke, ali želim predstaviti našu ulogu u društvu.
Osnovna jedinica tog društva je porodica. Ako nešto ne funkcioniše unutar te male zajednice, teško da će činioci te zajednice moći da funkcionišu van nje. Treba prvo očistiti sneg ispred svoje kuće. Danas je u mojoj kući puno snega. Niko nisakim ne razgovara, i atmosfera je učasno zategnuta. Ali ja ne razumem zašto. Ne znam zašto su svi u takvom raspoložanju, zašto smo tako nesrećni. Zbog para? Pare su iluzija. Ja nisam vlasnik ničega, i niko drugi nije vlasnik ničega. A onda kažu pa radio sam da zaradim. Svi radimo na održavanju sistema, na ovaj ili onaj način, to je naša uloga. Novac niti išta materijalno ne nosimo nigde posle smrti, samo svoju dušu. Zašto je onda to materijalno problem, ako je iluzija? Samo zato što je iluzija, što mislimo da vredi nečemu, da na je bitno. Ništa nije bitno. Trenutak je bitan u tom trenutku.
Nemam ništa novca i ne znam kako ću preživeti sledeći dan, a ja radim ovaj veliki projekat. I pored toga danas mi je prišao prosjak na ulici i ja mu dadoh 200 dinara. To je moja današnja povratna karta. I možda će popiti, možda će kupiti drogu, možda skuplja za makroa, a možda je stvarno gladan. Više nije bitno. Novac nije bitan. Nije moj. Sutra ću ja moliti za 200 dinara za hranu. Užasno sam gladan i umoran. Imamo osećaj kao da vlada anarhija u zemlji. Svi rade kako im se hoće, sebično i bahato. Biciklisti voze bicikl trotoarom, majka šeta bebu u kolicima po biciklističkoj stazi, pešaci prelaze na crveno, i svi histerišu. Nije ni čudi što u mojoj kući vlada depresija. Ajde da neko progovori nešto, ali ona vojvođanska tvrdoglavost i „bolej da cutimo“ sindrom je jako jako iritantan.
Probao sam da nađem nešto za kostim u second handeu, ali nema ničega i užasno su neljubazni. Odustao sam od potrage, pa šta bude, nije bitno, kad mi se nešto neda neda mi se. I opet imam pesmu u glavi: I am an anti-Christ, I am an anarchist, Don't know what I want, But I know how to get it, I want to destroy the passerby.
E da zaboravljam, pa najvažnija stvar je da su mi prihvatili rad na međunarodnom butoh festivalu u Čikagu. To je bas velika čast. Samo iz nekog razloga zaboravljam da se radujem.
Danas nisam mogao da ostvarim dokumentaciju. Trebalo je da održim predavanje, ali se pojavio samo jedan dečko, pa smo popričali o Butoh umetnosti. Nekada je dovoljna samo jedna osoba. Praznici su počeli, i verovatno će trajati još mesec dana. Nisam siguran da li će biti protesta tokom praznika, ili protestanti slave. Retrogradna faza merkura je sad najintenzivnija još dva dana, ali ludilo će trajati još par nedelja. Nekada dijagnoza umanjuje ludilo.


Hvala Jeremy Lecerfu na podršci.

Нема коментара:

Постави коментар